50’s

Heisann!

I går var en sånn fredag hvor vi sluttet halv tolv, været var strålende, og jeg kjørte moped til skolen. Det var så deilig med sola i ansiktet og litt for kald vind mens jeg kjørte. Da jeg var ferdig med to økter samfunnsfag, dro jeg på jobb for å skrive ferdig saken jeg startet på i går. Det var igrunn ganske fort unnagjort. Deretter suste jeg videre hjem til mamma for noen timer, og fant fram litt klær og stas som jeg kunne bruke til en bursdag jeg skulle i senere på kvelden. Jeg glemte helt bort tiden da jeg var der, og fikk plutselig litt dårlig tid til å gjøre meg klar til bursdagen. Jeg kjørte hjem til pappa igjen, og skiftet i en fei, mens jeg gjorde et forsøk på å sminke meg. Det var temabursdag, og temaet var intet mindre enn 50-talls. Jeg elsker å kle meg opp i sånne klær, og finne sminketrender fra den tiden. Jeg hadde det så gøy med å rote frem noe fra klesskapet, åh! I bursdagen hadde vi det utrolig koselig. Vi spiste hjemmebakt pizza, så på Grease (naturligvis), og skravlet masse med musikk i bakgrunnen. Det var så herlig! 🙂


fiine bursdagsbarnet!

(Q) Har dere vært i en kul tema-bursdag i det siste?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg