mot ei vårsol

Hei!

I dag hadde jeg kun én økt på skolen, og føler egentlig jeg har klart å kaste bort dagen på mye surr.. Jeg hadde en timeavtale jeg måtte på i første økt, og dermed mistet jeg den. Kom tilbake på skolen til økt nummer to, og da gjorde vi ikke så mye spennende. Så var jeg ferdig for dagen, liksom. Dro med bussen til mamma, og var produktiv nok til å lage meg to store glass med iskaffe som jeg nøt mens jeg så på serier på Netflix. Wow, det er bra jobbet. Deretter bar det videre til farmor og farfar hvor familiemiddag sto på planen. Kom hjem for ganske nøyaktig ti minutter siden. Er alene hjemme med bikkja. Nå må jeg virkelig ta meg selv litt i nakkeskinnet og gjøre noe produktivt. Som skolearbeid jeg helst vil komme à jour med, og en bok jeg vil kose meg med (egentlig også skoleoppgave). For en gangs skyld er det også vårsol i mars – det var på tide! Jeg er altfor værsyk, altså, det er latterlig hvor mye jeg henger meg opp i været. Men sola har tittet fram, og himmelen er nokså blå – og det klokka halv seks… Jeg kjenner det letter litt på humøret! Nå er det ikke mye om å gjøre før snøen er helt borte også, forhåpentligvis for godt denne sesongen. Ha en fin tirsdag videre 🙂 (kom forresten akkurat på at jeg har navnedag i dag!! Gratulerer til meg, hehe.)

(Q) Hvordan ser deres dag ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg