jazz, helg og ro

Heisann!

Har virkelig gått i ett de siste dagene, og jeg har så vidt rukket å sette meg ordentlig ned for å slappe av. Har hatt flere skoleoppgave jeg har prøvd å gjøre på best mulig måte, og jeg har liksom bare fartet rundt nesten hele uken. Men sånn er det noen ganger. I går dro jeg og Malin til Tønsberg etter skolen, det ble plutselig så lenge siden jeg var der sist. Vi toget inn dit, og fikk oss en koselig shoppingtur. Vi ble der noen timer, og rundt halv seks var jeg hjemme igjen. Da hadde jeg litt tid på å ordne meg, for klokken åtte skulle jeg på konsert. Solveig Slettahjell og Tord Gustavsen spilte en herlig blanding av jazz og salmer sammen. Jeg er utrolig glad for at jeg fikk det med meg, for det var litt av en opplevelse.. Nå har jeg ingen flere helgeplaner. Nok en gang har jeg huset – og gården for meg selv, og det skal brukes til å nyte helgen. Gå meg en tur, rydde litt og ta det godt med ro! Det er så deilig, sånt.. 🙂

(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg