kulturmønstring

Heihei!

I dag har jeg fått en god start på dagen, og ikke gjort stort. Senere i dag, om noen få timer, skal jeg på jobb for å dekke UKM, som skal foregå i Bølgen i dag. Jeg har gjort litt forberedelser, og tar resten når jeg kommer på jobb. Jeg gleder meg skikkelig til å se på opptredenene – det er bestandig noen skjulte flinkinger blant der. Etter det skal jeg på et ‘afterparty’, hvor Cezinando faktisk skal komme og opptre. Begge tingene skal jeg skrive om, så det blir antakelig en lang kveld på jobb, men det gjør meg ingenting! 


sjekk forresten denne superfine kurven jeg fikk til bursdagen min for en stund tilbake!!

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Så fin kurv og så mye godsaker 🙂 Jeg skal hoppe i bassenget og sole meg i hagen 🙂 Bor på Gran Canaria 🙂 Ønsker deg en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg