fra sengekanten

Hei!

Har skjedd litt de siste dagene. Langkjøring nummer to og skolearbeid for å nevne noe. Vi holder gående en ganske stor oppgave i media om dagen, som går på mediehistorie og epoker. Den skal ikke leveres før om lenge, men den tar likevel mye tid. I dag hadde jeg også min andre og siste langkjøring, nå er jeg ikke langt unna lappen.. Men det tar på i hodet, merker jeg. Jeg har ikke det beste overskuddet på energi, og jeg har prøvd å samle meg litt ekstra før kjøringen i dag. Det gikk ganske greit, men jeg merker det veldig – at hodet er litt kjørt. Har sovnet etter skolen både i går og i dag, og jeg er ikke typen som liker det. Det beste er om jeg klarer å holde meg oppe til jeg skal legge meg, og heller sove greit da. Men de to siste dagene har tatt så på, og jeg har bare falt om og sloknet på senga. Sånn er det i blant. Satser på at formen er noe bedre i morgen, eller resten av uken. Tar det rolig resten av kvelden. Vi snakkes!

(Q) Flere som kjenner på å være litt tom for krefter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg