Homemade almond milk

Hei!

For en liten stund siden gikk jeg gjennom bloggen til Eirin Kristiansen, og fant en oppskrift som nærmest snakket til meg. Hun hadde delt sin egen mandelmelk-oppskrift, og jeg måtte nesten prøve den ut selv. Jeg drikker sjelden melk alene, men liker å variere litt når jeg bruker det i kaffe eller annet. Så jeg har vært innom både mandel- og soyamelk, og begge to er fantastiske (og kokosmelk, så klart)! Oppskriften til Eirin finner dere HER, og jeg gjorde det akkurat slik hun har beskrevet. Det ble så deilig, og smakte deilig – kunne nesten kjenne at det var hjemmelaget! Det tar ikke lang tid å lage, og kjøres bare i blenderen. Man trenger mandler, dadler, vaniljepulver (brukte vaniljesukker), en klype salt og vann. Prøv selv, det er både utrolig sunt og godt! 🙂

(Q) Har dere tenkt til å teste ut oppskriften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg