mandag og ferie

Hei!

I dag skal det sies at det var godt å våkne uten noen alarm. Mandagene er spesielt deilige i ferier, det er liksom da det synker inn at det er fri – føler jeg. Jeg har en liten mix av fri og jobbing i dag. Skal ikke ut av huset på noen måte, men jeg har en skoleoppgave jeg skal levere midt i ferien. Så naturligvis må jeg jobbe en del med den. Hittil har jeg fått unnagjort en del, men det er fortsatt mye som gjenstår. Oppgaven er ganske stor og krevende, så jeg prøver å dele opp litt stykkevis. Trenger jo tross alt litt ferie også, hehe. Jeg og Berta (bikkja) ble sittende oppe og se på Friends til godt over midnatt, og jeg har enda litt å hente inn når det gjelder krefter. Satser på at jeg kommer i mål med medie-oppgaven rimelig greit. Så resten av dagen går nok til litt skolearbeid og avslapping. Ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hvordan tilbringer dere feriedagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg