solskinn en vintermorgen

God formiddag!

Jeg hadde Helene på besøk i går og over natten. Hun kom, og vi koset oss med litt mat, skravling og reprise av årets Grammy-utdeling midt på natta, haha. Vi hadde det utrolig koselig sammen, og sovnet relativt sent, noe som resulterte i en lang og rolig morgen. Men herlighet, så deilig! Sola skinner og det er knallblå himmel – nesten påskevær. Jeg traktet kaffe, laget meg en latte, og så på Friends. Helene har dratt nå, og jeg har akkurat kommet ut av dusjen og sitter med silkemorgenkåpen som jeg elsker med musikk på anlegget. Holder også delvis på med litt hjemmespa. Det er så herlig å kunne ta seg så god tid i blant. Nå skal jeg stelle meg litt, drikke mer kaffe og senere i dag skal jeg på et kort besøk hos tante og onkel – det blir koselig 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Skinner sola hos dere også?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg