litt av en helaften

Heisann!

I dag har jeg vært på jobb for å skrive ut en sak, og jeg kom akkurat inn døra hjemme. Jeg har huset for meg selv denne helgen også, så jeg har invitert jentene over i kveld. I går var vi jo på komishow i Bølgen med selveste Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne. Vi startet kvelden på Bedehuset, en av de nyere restaurantene her i Larvik, og der fikk bestilte vi deilig mat (og drikke). Etter det gikk vi over Indre Havn og til kulturhuset. Og dere, jeg er helt ordløs. Showet var så fantastisk bra!! Jeg hadde vondt i magen etter altfor mye latterkrampe da vi dro derfra. De er så åpne, ærlige og geniale, alt på én gang. Jeg hører på podcasten deres, og ler meg skakk av den hver uke, men det var noe helt spesielt med å se de live. Klarer ikke å si noe annet enn at de var helt sykt rå! For en kveld…

(Q) Har dere vært på et lignende show i det siste?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg