vinterferri

Heihei!

Endelig kom ferien! Føler egentlig at de få ukene fra juleferien til nå har flydd unna, men likevel tatt sin tid. Skoledagen i dag besto av engelsk film-presentasjon som gikk over alle forventninger! Jeg følte jeg klusset det helt til på et tidspunkt, og bare snakket vås. Men jeg rotet meg tydeligvis ikke bort allikevel, og det kjentes bare herlig å starte ferien med den unnagjort… Så hadde vi en kort økt med samfunnsfag, og etter det var det bare å gå ut til vinterferie. Herlighet, så deilig! Jeg har vært innom hos mamma og holder på å sminke og ordne meg for øyeblikket. Jeg skal på Tusvik og Tønne “Skammer seg” i kveld, og jeg gleder meg så enormt!! Jeg fikk billett av Helene, Maren og Marie til bursdagen min, så vi fire drar sammen. Før det skal vi på Bedehuset her i Larvik og spise middag – en skikkelig helaften. Nå må jeg fortsette på sminken, vi snakkes!

(Q) Hva skal dere i kveld?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg