wake up – relax

Hei!

Denne helgen har jeg hele gården for meg selv, noe som er både deilig og avslappende – enda godt jeg ikke er særlig mørkeredd eller paranoid, hehe. Jeg var en tur hos mamma og resten i går kveld, og der koste vi oss med film og is. Jeg var tilbake igjen like før midnatt, og da rigget jeg i stand sofakroken med pledd, litt popkorn, vin og Friends på skjermen. Helt innafor, skulle jeg mene! Da jeg våknet for et par timer siden, fortsatte jeg der jeg slapp på Netflix i går kveld, og tok det helt med ro. Så gikk jeg ned for å lage meg en smoothie og gjøre lørdagsmorgenen deiligst mulig. Nå står det jazzmusikk på anlegget og jeg har null planer – det er fantastisk!!

(Q) Hvordan starter dere morgenen best mulig?
(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg