tatovering

Heisann!

Vil dere høre noe crazy? Jeg har tatt min første tatovering! Okei, nå hørtes det ut som om jeg har planer om å ta haugevis, men det har jeg altså ikke. For noen veldig få dager siden bestilte jeg time hos Splash tatovering her i Larvik, og i dag var jeg på plass i studio. Klokka to dro jeg og Malin sammen – trengte litt moralsk support. Tatoveringen min er veldig enkel, og akkurat like fin som jeg så den for meg. Jeg elsker den allerede! For de som skulle lure på det, er den på håndleddet mitt, av en rune ved navn Uruz. Den betyr hovedsaklig styrke (og viljestyrke), noe som betyr mye for meg. Jeg var utrolig spent på hvordan det ville føles å ta selve tatoveringen, om det kom til å gjøre vondt, men helt ærlig gjorde det ikke vondt i det hele tatt. Det kan hende jeg har en litt høy smerteterskel, men jeg kjente det knapt (men svei merkbart litt mer når han stakk flere ganger i samme sår, om dere forstår). En utrolig rar og morsom opplevelse… Uansett, jeg er så glad – den er så fin og enkel!

(Q) Hva synes dere om tatoveringen?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg