en grense?

Hei.

I dag er jeg sliten. Bare sliten. Så beklager for at energien fra fingertuppene mine, via tastaturet, og over til skjermen deres ikke er helt topp. Jeg har vært på jobb i dag, høydepunktet i uka. De siste ukene har jeg sagt opptil flere ganger at jeg har følt meg sliten, men helt ærlig, jeg er utmattet. Så jeg har prøvd å samle sammen kreftene gjennom uken, slik at jeg kan yte best mulig på jobb. Høres muligens veldig negativt ut, men det er dessverre sånn det har vært… Jeg har prøvd å ikke la det påvirke meg så veldig, men jeg kjenner at jeg sliter med mye av det helt hverdagslige – som jeg burde klart. Det virker ikke som om det er noen grense for hvor jeg tappes for energi. Nå har jeg bare et behov for å puste litt, men jeg har liksom ikke helt muligheten. Engelsk film-presentasjon i morgen, stor innlevering i media om påvirkning til mandag. Ber en stille bønn for at jeg klarer det. Det hadde vært kjipt å falle bakpå. Det vil vise seg. Beklager, igjen, for negativiteten. Jeg vil være så blid og energisk som mulig, men det lar seg ikke gjøre bestandig. 

<3.

Mathilde. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg