you want it darker

Hei!

Litt stressa, litt i rushen, med litt hodepine, blogger jeg nå. Jeg har liksom ikke noe hastverk, og skal ikke avgårde, men jeg er superstressa – og jeg vet faktisk ikke helt hvorfor. Det er nok grunnet to store innleveringer jeg skal gjøre, men jeg har hele ettermiddagen og natta på meg. Jeg er bare ikke helt i vater, og ikke helt i min beste stand, noe som gjør det litt vanskeligere å holde fokus på skoleoppgaver som er av den omfattende typen… Jeg skal prøve å gjøre de så godt jeg klarer, men det er ikke spesielt kult å levere noe man kun føler er gjort med halv innsats. Jeg får ta noen sekunder til å puste, så kan jeg sette meg ned med første oppgave, som er norsk lyrikkanalyse. Tjohei. Når jeg kjenner etter er egentlig øyelokkene litt tunge også. Haha, nok sutring. Jeg har en jobb å gjøre. 🙂

(Q) Hvordan er deres dag i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg