en kveld med mine fine

Hei, dere!

I går var jeg veldig mye hit og dit. Først var jeg i byen etter skolen for å gjøre et per ærend, og derfra tok jeg bussen til mamma. Ble hentet der, og kjørte hjem til pappa, hvor jeg var i noen timer, før jeg igjen dro til mamma og til slutt endte jeg opp hos Marie. Litt av en runde, haha.. Men hovedpoenget mitt var at Marie hadde bursdag i går, og hun var nestemann ut til å fylle 18! Så hun hadde invitert Maren, Helene og meg til seg på kake og prosecco – slår aldri feil! Vi storkoste oss, som vi bestandig gjør når vi er sammen. Jeg prøvde å ikke legge meg så veldig sent i natt, men klokka ble vel slagen to før jeg la meg. Heldigvis fikk jeg sovet ut i dag – trur jeg. Har hatt lang tid på å ligge og dra meg, se på Netflix og tatt en dusj. Lørdagsmorgener uten planer er de deiligste!

(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg