om alt som gikk hit og dit

Heisann!

Nå ble det lenge siden sist. Jeg har nesten dårlig samvittighet for å ha vært så fraværende den siste tiden. Men denne uka har det skjedd noe absolutt hele tiden, hver dag. Tirsdag og onsdag var jeg ute og borte store deler av dagen, og hadde ikke mye tid eller kapasitet til å prioritere bloggen da jeg var hjemme. I går var jeg ikke hjemme i det hele tatt. Først var jeg på jobb, eller i praksis, og satt overtid med to saker. Så var det et arrangement om bydesign og byutvikling i ØPs lokaler. En av kollegene mine har startet prosjektet, og jeg hadde lyst til å se hva som skjedde der, og hva som ble tatt opp. Det var skikkelig spennende, og mye ideer kom frem. Nå har jeg akkurat vært hos min kjære Anne Thea og hjulpet henne med litt makeup, for hun skal nemlig på ball i dag! Herlighet, jeg tenker bare på at det er hele to år siden jeg var der selv… Men hun hadde spurt meg om jeg kunne tenke meg å sminke henne for anledningen, noe jeg ikke trengte å tenke over før jeg svarte engang. Jeg hjalp til med kjolen og litt annet også, og altså, hun ble så vakker!! Nesten på kanten til rørende. Det er så stas!!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg