another party

Hei!

Beklager for at denne helgen har vært såpass fraværende, men jeg har gjort så masse. Jobbet stort sett i hele går ettermiddag og kvelv/natt, og sov derfor en stund i dag tidlig. Jeg fikk gjort unna litt saker som skulle gjøres på rommet og ellers også. Så dro jeg ut for å øvelseskjøre sammen med mamma, og da gikk det plutselig en del tid til det. Så kom jeg hjem og hadde nøyaktig en time på meg til å hoppe i finstasen og sminke meg fordi vi skulle feire meg med pappa-familien. Forrige helg feiret jeg kun med mamma sin side, og da passet det seg med familiebursdag med den andre siden av familien i dag. Gjestene har akkurat dratt, og vi storkoste oss. Jeg har spist så mye kake at jeg står i faresonen for å sprekke, haha. Nå skal jeg ta det rolig noen timer, og kanskje se på et medieprosjekt vi gjør på skolen. Uansett, ha en fin kveld videre 🙂

(Q) Har dere vært i bursdag denne helgen?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg