18 år!!!

Heisann!

I går var jeg ikke hjemme i det hele tatt, og det hadde sine grunner, som jeg mener jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg var fotograf for et ball for en ungdomsskole, og det var så utrolig gøy å se hvor jeg var for bare to år siden. Jeg var hjemme 23.59, og rakk ikke mer enn å henge fra meg jakka før det ble midnatt, og jeg faktisk kunne starte 18-årsdagen min!! Jeg er i ekstase, det er bare helt sykt, jeg er myndig, lovlig, alt. Jeg kan ikke tro det.. Jeg ble vekket av familien med champagne og jordbær på senga, pluss litt gaver. Herlighet, drømmemorgen vil jeg kalle det! Det var så deilig og hyggelig. Nå har jeg kommet meg opp og svarer på koselige bursdags-hilsener mens jeg skal sette i gang med å ordne meg snart. Rundt klokken to (tror jeg) kommer mamma og henter meg for å rigge i stand til familiebursdagen min som jeg skal feire med mamma sin side av familien i dag. Jeg gleder meg masse! Herlighet, det er så rart å si at jeg er 18. Wow!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg