solskinn og lave skuldre

Heisann!

Var det full storm hos flere andre i går kveld også? Vi, som bor med skog på alle kanter, hadde skikkelig drittvær i går. Deler av huset vårt er veldig gammelt, og derfor har det litt lett for å trekke når det blåser godt ute. Og det gjorde det så absolutt i går. Vi var iskalde her, og måtte fyre opp med masse ved, slå varmepumpa på full varme og kle oss i ull. Haha, det var ikke krise eller noe, men det ble veldig kaldt. Da er det jo greit å holde seg innendørs og bare slappe av med en film eller to. Jeg ble sittende og se på “Breakfast at Tiffany’s” i går kveld/natt. Jeg har merkelig nok aldri sett den før, men den var så søt.. I dag sto jeg opp og tok meg en deilig dusj, etterfulgt av at jeg hoppet inn i Kari Traa ullundertøyet mitt, og lagde meg en kaffe latte. Nå har jeg skjært opp lit sharon (eller persimo?) og hører på jazz – elsker den musikkstilen! Sola har også tittet frem ute, og det er jo nesten ikke til å tro, med tanke på hvordan været var i natt. Men deilig er det nå i alle fall. Resten av dagen skal gå i den samme duren, rolig. Ha en flott lørdag!

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg