the very last day

Heihei!

I dag har virkelig vært en dag til å hvile kroppen. Småironisk å gå ut av 2016 helt utslitt, men sånn er det når man er syk. Jeg har jobbet med årskavalkaden, som dere kanskje har sett litt av, og jeg har ordnet og redigert noen bilder for å få de i system. Så avtalte jeg med mamma at jeg like gjerne kunne ta meg en runde og øvelseskjøre. For i dag dere, i dag, er det to uker til jeg fyller 18. Det er sykt. Hun og Leah hentet meg også kjørte vi en passelig lang tur litt i byen og sånt. Nå er jeg tilbake igjen, og har faktisk skikkelig lite planer for kvelden. Det er jo selveste nyttårsaften, men ingen av oss jentene i gjengen har avtalt noe felles. Så jeg skal være hjemme til å starte med, og så skal jeg til noen i familien når det nærmer seg midnatt. Det er i alle fall sånn planen ser ut nå. Jeg tenkte å kjøre på med nyttårssminke selv om jeg skal kose meg hjemme først, så jeg tenker at jeg skal starte med den om ikke så lenge.

Uansett, jeg håper dere får en strålende nyttårsfeiring. Det er så utrolig rart at 2016 er over allerede, for fy søren, året har flydd unna. Jeg har gjort så mye. Deltatt på så masse kult. Fått enorme muligheter. Så har jeg også opplevd de motsatte sidene. 2016 har vært en levende berg-og dalbane, kan man si. Jeg er spent på hvordan det kommende året blir. Veldig spent. Krysser fingrene. Jeg er ikke personen som setter meg noen store nyttårsforsett, og jeg er heller ikke helt med på den der “new year, new me”, men det er jo på en måte en ny start. Så jeg må bare ta 2017 imot med et åpent sinn. Sånn tenker jeg ofte. Jaja. Håper dere har det koselig i kveld! Take care <3

(Q) Hvordan skal dere feire nyttårsaften?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg