Mine julegaver 2016 | videoblogg

Hei!

Tradisjon tro så har jeg, også i år, filmet julegave-video. Det har jeg vel gjort i fire eler fem år nå, så det har liksom blitt en vane og tradisjon for meg å gjøre en av de første dagene etter julaften. Jeg nevner dette i videoen, men det er viktig å få med seg at dette overhodet ikke er noe jeg gjør for å skryte! Det er kun a den grunnen at jeg liker å se på disse videoene selv, og jeg vet at de blir tatt godt imot. Så ikke misforstå meg på den. Håper dere liker videoen, og husk gjerne å abonner på kanalen min 🙂

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg