så ødeleggende

Hei!

I dag er formen min så dårlig at jeg var nødt til å holde meg hjemme fra jobb. I utgangspunktet skulle jeg jobbe fra tirsdag til fredag, men i går trur jeg det ble litt for mye både på jobb og hjemme. De siste dagene har jeg vært så forkjølet at jeg omtrent ikke har orket stort, men i dag tok det helt av. Jeg våknet og kjente på hele kroppen at den ikke klarte. Da måtte jeg sende avgårde den kjipe meldingen om at jeg måtte holde meg hjemme fra jobb. Dere vet sikkert hvor mye jeg hater å være syk, og spesielt når det går utover de tingene jeg skal gjøre. Så skal jeg ikke legge skjul på at det tærer på psyken også, jeg blir ekstremt sliten psykisk av å være i så dårlig form… Men jeg håper denne hjemmedagen kan hjelpe litt på formen i morgen. For da har jeg siste jobbdag for dette året. Herlighet, nå har jeg jobbet for ØP i over et halvt år, og det har vært en eneste stor opptur. Gleder meg til å fortsette med det i 2017! Men nå er det kroppen som må pleies, og jeg krysser alt av fingre og tær for at jeg våknet opp en del bedre i morgen. 

(Q) Hvordan er formen deres?
(Q) Hva gjør dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg