Året som gikk ~ Januar til April

Heihei!

Nå som året nærmer seg slutt, tenkte jeg å gjøre som jeg har gjort de tidligere årene, nemlig en årskavalkade. Det blir liksom ikke nyttår uten å runde av det som var. For meg har 2016 vært en eneste stor berg- og dalbane, og sånn tror jeg det har vært for mange. Men det skal jeg ikke snakke for mye om nå. For nå er det tid for å oppsummere de fire første månedene av 2016. Kjør i gang!

Januar:

To uker ut i den første måneden skjer det som skjer hvert år. Jeg blir ett år eldre. Den 14. januar fylte jeg 17 år, og hadde en flott dag, til tross for at det var skole den dagen, haha. Maren og Helene stilte tilogmed opp med kaker og diverse!

Hadde koselige kvelder med disse snuppene. Blant verdens beste, vil jeg si!

Mange av jentene var samlet på tapaskveld hos Celine, vi hadde det så hyggelig!

Fine Ada Celine feiret bursdagen sin, og vi storkoste oss..

Tok noen litt annerledes bilder i Bøkeskogen med Malin, de ble sjukt fine.

Jeg var på brannstasjonen med klassen, og skrev en artikkel for Østlands-Posten. Helt uvitende om at det skulle bli min fremtidige arbeidsplass og andre hjem!

Februar:

Jeg fikk være med min store inspirasjon, Mats Grimsæth, på et fotooppdrag i Oslo/Holmenkollen. Det var så gøy!

Var på kafè og hadde besøk av fineste Anne Thea <3

Dro på UKM, og møtte igjen Nora som jeg ikke hadde sett på evigheter. !!Gjensynsglede!!

Vinterferien kom, og jeg dro på hytta på Dagali med familien!

Mars:

På skolen jobbet klassen med et prosjekt som gikk ut på å lage og drive et mediahus. Så jeg ‘jobbet’ som journalist noen dager i uka, og hadde det veldig gøy. Ting har forandret seg siden da, nå er det jo faktisk jobben min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hadde en aldri så liten photoshoot med meg selv, men resultatet var jeg veldig fornøyd med..

Camilla feiret bursdagen sin, og hadde Mexico-tema. Jeg slo til med en skikkelig sugar-skull, og storkoste meg!

Været ble varmere, og mopeden så sitt lys til å brukes. 

Hadde mye å bedrive på skolen – Fikk være med som fotograf på et “ungt entreprenør”-arrangement – Startet påskeferien hos Anne Thea

Jeg klippet håret mitt koort!

JEG VAR I PARIS!!! En av de største oppturene dette året, fy søren, for en vakker by! Fikk sett det aller meste, som både Eiffeltårnet, Notre Dame, Loouvre, shoppet i Champs Elysees og myye mer. Jeg SKAL tilbake, I’m in love <3

Så var jeg også i Bergen for å besøke stesøstra mi som studerer der. Er så glad i den byen, og det er like herlig å komme dit hver gang!

April:

Prøve å etterlikne Adele, gikk ikke så verst – synes jeg da..

Embla og Andrea feiret bursdag med neon-tema, og det var utrolig morsomt!

På én og samme helg hadde både Mikael og Hannah (kusine) konfirmasjon. Brusjan feiret vi på lørdag, og kusina mi dagen etter. Tenk, over to år (snart tre) siden jeg var der..

Mandag, siste uka i april, hadde jeg min aller første dag som utplassert i Østlands-Posten. Jeg husker hvor vanvittig nervøs jeg var, men hvor godt de tok meg imot. Tenk hvor mye jeg har utviklet meg siden da. <3Jobben min<3 Det er sprøtt å tenke på at jeg kun har vært der i ni måneder. Føles ut som en liten evighet. 

Så var det cup med Nesjar i Ål, Hallingdal. Det ble vår aller siste cup sammen, og vi hadde det supert!

..Så ja, det var første del av årskavalkaden 2016. Det var fire spennende måneder, og fremover vil det komme åtte til. Håper dere likte den!

(Q) Hva synes dere om de fire første månedene?
(Q) Hva var deres store hendelser fra januar til april?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg