i dårlig form

Hei!

I dag har jeg jobbet igjen, og det var fint å se flere av kollegene igjen etter jula. Jeg fikk dekke en utrolig kul sak om VR (Virtual Reality), hvor jeg tilogmed fikk prøve ut VR-briller og spille/oppleve diverse. Veldig gøy! Jeg brukte en del tid på saken, og var derfor ikke hjemme før litt over fem. Da hentet mamma meg, fordi resten av familien er i familieselskap, og jeg var der en times tid. Jeg har dessverre klart å bli syk, og det er så kjipt nå i romjulen. Jeg har så mye jeg heller skulle brukt kreftene mine på enn å bli frisk. Jeg måtte droppe selskapet som resten av familien er i på grunn av forkjølelsen. Hvis jeg skal orke å jobbe frem til fredag, og faktisk jobbe godt, var det riktig valg. Dessverre. Jeg hater å være syk, men det er sånn det er nå. Jeg skal derfor koble litt ut i kveld, og heller fokusere på å ta vare på kroppen og hodet. Vi snakkes, dere. 🙂

(Q) Hva gjør dere i romjulen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg