christmas stocking

Hei!

I dag har jeg vært i (enda et) juleselskap hos mamma. Jeg ble hentet litt over ett, og hadde litt tid til å ordne meg ferdig hos mamma før gjestene kom klokka to. Det var familien til stefaren min som skulle komme i dag, og de har reisevei helt fra Lillestrøm. Vi ser de ikke så ofte, og derfor var det superkoselig å treffes igjen i dag! Vi hadde pinnekjøtt og masse annet tilbehør, så spilte vi Monopol i lange tider. Jeg prøvde å blogge tidligere i dag, men nettet vårt her har vært helt ustabilt, og så vidt fungert.. Da bød dessverre ikke sjansen seg før nå. Det blir en del reising mellom hit og dit i jula, men det er bare sånn det er. Jeg er uansett hos pappa nå, og skal slappe av resten av kvelden. Jeg har dessverre blitt syk, eller forkjølet, og er ikke i særlig god form. Det er så utrolig kjipt nå som jula er her, og det skjer så mye, men jeg må bare leve med det. Prøver å hvile kroppen så mye som mulig nå, før jeg skal på jobb i morgen. Det blir veldig deilig, men jeg håper formen er noen hakk bedre innen da! Sitter for øyeblikket foran PCen med litt avokado, pepsi max og julestrømpa som hang på døra mi på julemorgenen. Håper dere har det koselig mellom slagene 🙂

(Q) Er dere også i mange juleselskap?
(Q) Har noen flere blitt syke i julen?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg