gaver som smaker

Hei!
Før, da jeg var liten og elsket (og hadde tid til) juleverksted, lagde jeg bestandig julepynt og dekorerte fyrstikkesker til alle i familien. Den tid kan man vel si at er forbi, jeg er i alle fall ikke helt der enda.. Men jeg har funnet min måte å gi noe personlig til de i familien på allikevel. Jeg hintet vel til det for noen innlegg siden, men jeg har laget litt julegodter som jeg samlet i fine krukker og gav dem bort. Hva man ønsker å gi kan være helt ulikt, men jeg har min het egne (hemmelige) trøffel/konfekt-ish oppskrift, som slår an hver gang jeg lager de. Så har jeg også laget noen peppermyntekuler sammen med stemoren min. Så skal jeg ærlig innrømme at jeg toppet det med noen kjøpte karameller, men det får gå. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd med de, selv om jeg ikke har brukt limpistol, klistremerker og filt. Det ble en hit blant gjengen på julaften også!

(Q) Gjorde dere noe lignende til julaften?
(Q) Har dere noen gode oppskrifter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg