et slitent hode

Heihei!

De siste to ukene har jeg gått rundt med noe som har føltes som konstant hodepine. Jeg har liksom ikke fått noe pause fra det heller, og noen dager er det sånn at det til og med tar vekk all konsentrasjonen min. I går var det litt sånn. Jeg var på skolen, og klarte ikke jobbe ordentlig på grunn av hodepinen. Jeg prøvde å være forsiktig med hva jeg eksponerte meg for i går, men da jeg våknet i dag, var jeg ikke bedre.. Jeg tok avgjørelsen om å bli hjemme fra skolen i dag, noe jeg trur var for mitt eget beste. Jeg er jo ikke typen som liker å være hjemme, men i det siste har hodet plaget meg så mye at jeg, i dag, ikke så stort annet valg. I tillegg til hodet, er jeg også veldig sliten. Og kroppen min takler ikke så mye, den sier mye lettere ifra når den trenger en pause. Det er ganske kjipt å kjenne seg så håpløs, men jeg tror bare jeg er i en dårlig periode litt fysisk. Håper det snart bedres.. Dagen frem til nå har bestått av mye soving. Mye. En varm kopp med kakao og en julefilm på Netflix. Jeg får se hva det blir til med resten av dagen. Egentlig skal jeg til legen for å få tatt en blodprøve, men det får jeg se om jeg får til. Vi snakkes nok 🙂

(Q) Er det flere som er syke/dårlige denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg