noe å krysse av

Hei!

I dag sto jeg opp forholdsvis tidlig med tanke på at jeg ble sittende oppe til to i natt for å se på Brigdet Jones. Men jeg var oppe rundt ti og fikk stelt og sminket meg. Mamma kom i tolv-tiden, for da skulle vi ta en bytur for å starte julegavehandelen (for min del, mamma er alltid tidlig ute). Først var vi inne på Sport1, for å bruke opp gavekortet jeg fikk forrige jul (ups), og der handlet jeg meg en overdel til Kari Traa-ullundertøyet. Jeg valgte et i grått, og det er bare helt nydelig! Så dro vi videre til Nordbyen for å kikke i butikkene der, og handle inn noen julegaver. Selv om jeg kanskje burde startet litt før, er det fantastisk deilig å kunne krysse av et par fra lista, hehe! Nå er jeg hjemme igjen, men ikke for så lenge.. Klokken fem skal firkløveren (Helene, Marie, Maren og jeg) til Marie for å ha vår årlige og tradisjonelle pepperkakebaking. Jeg gleder meg såå masse, vi har det alltid så sjukt gøy! 

(Q) Har dere startet på julegavehandelen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg