1. desember!!

Hei, dere!

I dag er dagen jeg har ventet på siden nyttår. Dagen jeg har holdt meg våken for å se klokken passere midnatt bare slik at jeg kan ringe desember inn med julesanger. Så klart “All I want for Christmas is you” av Mariah Carey, det er for meg den absolutt ultimate julesangen. Da klokken slo 00.00 i natt sto jeg klar med julelista på spotify mens jeg hadde en ganske elegant karaokefremvisning i speilet til akkurat den sangen. jeg bare elsker at vi er inne i den beste måneden av året!

I dag har jeg vært på Østlands-Posten – og faktisk vært utrolig produktiv. Jeg elsker følelsen av å få gjort masse! Jeg fikk både skrevet ut saken som jeg var på oppdraget til i går kveld, og jeg var innom to nyåpnede spisesteder i Larvik sentrum for å skrive om nettopp det. Jeg måtte ty til litt kveldsvakt-jobb for å rekke å skrive ferdig alt sammen, men å produsere tre saker på en dag, kan jeg si meg godt fornøyd med! Nå håper jeg inderlig pappa har tatt opp julekalenderne på TVNorge, for jeg lengter stort etter å se “Nissene over skog og hei” og “Den unge Fleksnes”.. Krysser fingrene i håp. Håper dere har hatt en flottanes 1. desember! 

(Q) Hvordan har deres første desember vært?
~M a t h i l d e~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg