slutt på høst og november

Heihei!

I dag har jeg både vært på skolen, hos mamma, hos pappa, vært ute på et oppdrag og jobbet, og så tilbake til pappa igjen. Jeg var på en case om et bruktmarked for skoleball som jeg skal skrive i morgen på Østlands-Posten. Sånn ellers klarer jeg ikke stoppe å tenke på at det er 1. DESEMBER I MORGEN!! Det er liksom for sykt til å være sant. Denne høsten har rast forbi, og jeg kan ikke huske at tiden har gått så fort noen gang. Det er jul for alvor i morgen. Det er kalender, var akkurat i butikken med pappa for å kjøpe Kinder-kalender. Det er den beste tiden av året. Jeg bare elsker desember! Også er det faktisk kun én måned igjen av 2016, og det gir meg frysninger bare av å tenke på det… Fy søren så fort det har gått. Nå får jeg prøve å ikke tenke så mye på det, og heller fokusere på det faktumet at i morgen kan jeg åpne første kalenderluke, se første episode av Nissene på Låven og Den Unge Fleksnes på TVNorge og la det synke inn at desember finally er her!!

…om det bare hadde sett slik ut nå.

(Q) Hvordan har november vært for dere?
(Q) Hva skal dere på første desember?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg