between autumn and winter

Hei!

Det er allerede på grensa til bekmørkt ute, og jeg blir smålig forvirret når jeg drar fra skolen og det allerede mørkner. Sånn er nå det, om ikke så lenge snur sola igjen. I dag har vi hatt mediefag og gym på skolen, og så dro jeg til mamma etter skolen. Der var jeg til pappa hentet etter jobben. Jeg skal prøve å redigere en vlog i dag, for jeg filmet nemlig hele forrige uke. Jeg håper bare jeg får det til. I det siste har jeg vært helt utkjørt. Det kjennes liksom som om jeg ikke har krefter til noe annet enn skolen, og når jeg kommer hjem fra den, er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke får gjort stort.. Håper det går over snart, for det er ganske kjipt. Uansett, dere får ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere noen gode råd til ei utbrent jente?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg