første søndag i advent

Hei!

Nå er jeg hjemme fra en vellykket 70-års feiring. Vi dro hele familien til Wassilioff i Stavern for å feire med en bufe med julemat og en god del kaker, hehe. Vi hadde fått reservert en egen sal å være i, og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Jeg hadde ikke tenkt på det før nesten nå akkurat, men i dag er det jo jammen meg første søndag i advent, og det er nå jula snart skal sparkes i gang for alvor! Jeg sitter for øyeblikket i den stygge julegenseren min og nyter det faktumet at desember og lykken er nær. Litt snø hadde kanskje hjulpet, jeg skal innrømme at jeg savner den en smule.. Denne helgen har virkelig gått unna, og jeg sliter litt med tanken på at det er mandag igjen i morgen allerede. Men sånn er nå det, og jeg skal bare slappe av de siste timene før jeg våkner av alarmklokka til skrekk og gru. Neida. Joda. 

(Q) Hva har dere gjort denne første søndagen i advent?
~M a t h i l d e~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg