hygge, stemning og fintfolk

Heisann!

I går dro jeg på konsert på Sanden scene i Bølgen med lokale Kristian Kaupang. Det var Sigrid fra jobben som inviterte meg med, og noen flere venner av hun og mannen. Det var utrolig hyggelig, og musikken var veldig avslappende og bra! Det var en sånn ‘senk skuldrene’-konsert, og det kunne trengs. Det var så fint å treffe andre og nyte stemningen sammen.. Jeg var vel ikke hjemme igjen før rundt ett, så det tyder jo på at vi koste oss! For øyeblikket holder jeg på å ordne meg til 70-årslaget til farfaren min. Vi skal feire på Wassilioff i Stavern, med masse deilig mat og fine folk (skulle jeg mene). Nå må jeg nesten rushe videre i sminka, vi snakkes!

(Q) Har dere vært på konsert i det siste?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg