lørdag med mye på planen

Heihei!

I dag våknet jeg opp hos Malin, og vi hadde det så himla koselig både i går og i dag. Vi har både sett på film, nettshoppet litt (halo, black friday) og skravlet en hel del. Vi kom oss ikke i seng før klokken var nærmere tre i natt, og sov til litt over elleve. Pappa kom for å hente meg to, og da var vi en kort tur innom farmor og farfar. Sistnevnte fylte hele 70 år i går (!), og vi skal feire han med stort lag i morgen. Etter vi hadde vært hos dem, kjørte vi hjem slik at jeg kunne pakke sammen sminken min, og dra videre til Helene. Hun skal på julebord i dag, og Maren og jeg hadde fått i oppdrag å sminke og style henne. Marie var også med – som moralsk støtte. Det var så hyggelig, og herlighet, hun ble smashing!! Nå er jeg vel hjemme igjen, men kun for to timer. Da skal jeg nemlig på konsert på Sanden scene sammen med hun ene kollegaen min. Jeg gleder meg så utrolig masse, og jeg ser for meg at det blir en skikkelig deilig konsert.. Uansett, dere skjønner at jeg har dratt fra sted til sted i dag, og nå har jeg en liten pust i bakken, haha. Riktignok er det kun hyggelige ting! 🙂

(Q) Hva er deres planer denne lørdagen?
(Q) Skal dere på julebord eller konsert i kveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg