black friday

Hei!

Trur dere ikke at på selveste black friday så streiker banken min, og kortet funker ikke?? Jo, så klart. Det var utrolig kjipt, for selv om jeg ikke hadde planer om å kjøpe så veldig mye, ville jeg gjerne hatt muligheten. Vi sluttet halv tolv på skolen i dag, og hadde kun en økt hver med engelsk og samfunnsfag. Så jeg tok, litt vemodig, bussen hjem til mamma og var der frem til pappa hentet meg etter jobben nå. Nå skal jeg egentlog ikke gjøre så mye annet enn å pakke litt saker fordi om to timer skal jeg til min kjære Malin og overnatte der. Jeg gleder meg så masse! Det er nesten litt sprøtt, men vi har aldri overnattet hos hverandre før, og vi har jo kjent hverandre en stund mener jeg.. Men det blir uansett veldig koselig! 

(Q) Har dere fått handlet noe på den store shoppingdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg