trøtt, -ere, -est

Hei!

De siste tre dagene har jeg så vidt holdt meg oppe, vel, det føles sånn. Jeg har jo vært på skolen, og jeg har stått på så godt jeg har klart, men det er så vidt jeg kommer meg opp alle trappene fra første til femte etasje på skolen.. Det er veldig kjipt, for jeg tror ikke jeg blir syk, men det er heller en sånn konstant utslitthet. I dag har jeg vært på skolen til halv fire, og etter jeg kom hjem, har jeg tatt det ganske med ro. Nå kom jeg på at jeg har noen oppgaver i engelsk og samfunnsfag som må gjøres innen fredag, og i morgen tviler jeg på at jeg har stort med tid, så de får gjøres. Må beklage for all trøttheten min, og at jeg ikke stråler positiv energi akkurat for øyeblikket, satser på at det bedres snart! Ha en fin kveld 🙂

(Q) Er det flere som kjenner på å være litt utslitt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg