fresh start

Heihei!

I går var jeg hjemme alene på kvelden, og satte meg til med den nye, stygge julegenseren min, en flaske pepsimax og så på Elf – en av de beste julefilmene gjennom tidene, den er så morsom! Noen vil kanskje antyde at det er litt for tidlig, men jeg elsker jula så mye at jeg ikke klarte å vente. Det var good times.. Så, veldig spontant, avtalte jeg og Malin at hun kunne komme hit, og vi kunne kose oss sammen, så hun kom på kvelden en gang. Det var faktisk første gang hun har vært her (!!), så hun fikk en liten house-tour og så satt vi og skravlet omtrent hele kvelden – og ut på natten. Da vi kjørte hun hjem var klokken halv ett tror jeg. Det var utrolig hyggelig i alle fall! I dag sov jeg naturligvis ganske lenge. Det har jeg ikke gjort på en stund, siden jeg måtte tidlig opp i går, og hele forrige helg jobbet jeg.. Men det var så deilig! Jeg hoppet i dusjen, og ryddet rommet mitt litt, før jeg gikk ned for å lage meg en smoothie. Denne gangen lagde jeg den litt annerledes, og den ble utroolig god. Nå har jeg en skikkelig fresh følelse i kroppen, og det kjennes godt etter å ha gjort mye de andre dagene. Vi snakkes, ha en fin søndag 🙂

In the smoothie: strawberries, blueberries, banana, apple juice, coconut milk

(Q) Hvordan har dere tilbrakt helgen?
(Q) Har dere gjort noe koselig denne morgenen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg