‘medieveiledere’

Heihei!

Denne uka har vi hatt rett kursvalg på skolen, og niende klassinger fra alle skolene har besøkt videregående for å bli litt kjent med linjene. Vi har hatt ansvaret for å veilede de, og løse en oppgave sammen med de i grupper. Det gikk både på tekst/bilde, video og lyd. Vi hadde forberedelser på mandagen, og niende klasse har vært på vgs i går og i dag. Det har vært utrolig gøy å jobbe med dem, og jeg håper vi har gjort så gode inntrykk som mulig. I går var Helene, Marie og jeg hos Maren på kvelden rett og slett kun å kose oss og slappe av sammen. Det er deilig å kunne gjøre det utenom helgene også.. Vi ble der i mange timer, og hadde det superhyggelig! Jeg har litt planer i dag også, for om ikke så lenge skal jeg på et oppdrag for jobben. Det trur jeg blir veldig spennende og jeg gleder meg masse! Så skal jeg skrive det i morgen. Ha en fin onsdag, så snakkes vi 🙂

(Q) Har dere noe lignende med skolene deres?

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg