kultur og fulle dager

Hei!

I går jobbet jeg helt fra klokken tolv til elleve på kvelden. Altså 11 timers jobb. Det var Kulturnatt her i Larvik, et konsept som innebærer masse kultur overalt i byen, både på kulturhusene, i kirker og på kjente steder. Jeg fikk med meg både konsert, undervisning, boklansering, prisutdeling os masse mer… Jeg jobbet med bilder og bildebehandling i stort sett hele går når jeg ikke var ute for å dekke, og kunne si meg ferdig en time før midnatt. Kulturnatt var utrolig gøy, og jeg har aldri fått med meg så mye kulturelt på så få timer før! Mange opplevelser og inntrykk. Jeg sto opp klokka syv i dag tidlig for å dra på jobb og gjøre ferdig de to reportasjene jeg skulle skrive fra gårsdagen, og klokken var vel ett da jeg dro hjem igjen. Så denne helgen har ikke gått til noe annet enn jobb, men jeg har kost meg med det. Jeg regnet på det, og på litt under to døgn har jeg jobbet 25 timer denne helga. Ikke gærent, det? Haha, nå er jeg så sliten at jeg mer enn gjerne skulle lagt meg for å hvile eller sove, men jeg må gjøre ferdig et videoportrett til i morgen. Om en time skal vi også i familieselskap til farmor og farfar for å feire at det er farsdag i dag. Det blir nok veldig koselig! Vi snakkes senere 🙂

(Q) Har dere hatt en rolig eller hektisk helg?
(Q) Skal dere feire farsdag i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg