helgevakt

Hei!

I går ble en usedvanlig lang dag på jobben for meg – eller det var vel mer kveld og natt. Jeg startet å jobbe halv fire, og fikk gjort unna noen tekster før jeg dro til Stavernhallen halv ni for å dekke pysjcup for Larviks konfirmanter. Det var veldig gøy og masse liv der! Jeg ble der en stund, og da jeg kom tilbake på jobb skulle jeg både skrive saken, redigere bilder, lage bildeserie og preppe saken – noe som ikke er unnagjøres på en halvtime.. Jeg ble vel hentet og kjørt hjem rundt halv ett i natt. Men jeg synes jo slik bare er gøy, jeg følte meg faktisk aldri sliten på noe tidspunkt. I dag skal jeg også jobbe, jeg har helgevakt, og skal derfor jobbe i morgen også. Det er Kulturnatt her i Larvik, og det skal foregå masse!! Jeg skal jobbe fra ca. tolv til kanskje elleve i dag, er litt usikker, og det blir litt anslagsvis, men jeg har i alle fall litt og gjøre, hehe! Så vet dere hvorfor jeg blir en smule fraværende. Ha en flott lørdag videre, vi snakkes! 🙂

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg