morgenstund

Hei!

I går ble en veldig deilig, avslappende dag innendørs. Snøen var til min lykke hele dagen, og jeg trur jeg kikket ut av vinduet på rommet mitt annenhvert minutt, kun for å se de snølagte jordene. Julemusikken gikk i ett, og vi spiste den til og med som bakgrunnsmusikk til frokosten. Thea, Mikael og jeg fikk utrolig lyst til å lage en deilig søndagsfrokost, og lage litt stemning ut av vinter og snø og helg. Det er sjelden jeg er med på å legge særlig innsats i frokost, og jeg er litt for dårlig på den fronten, men i går hadde vi tre det veldig hyggelig der vi sto med julemusikken og satte god stemning til morgenstunden. Resten av dagen gikk jeg rundt i den ultimate søndags-outfiten og så på Netflix mens jeg nøt utallige kopper kaffe og te. Det er søndagen sin, det!

(Q) Hvordan var deres søndag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg