pretty white carpet

Heisann!

Dette er jo nærmest gammelt nytt. Hvem har ikke fått med seg at det har kommet snø? Jeg vet ikke hvor store deler av landet som nå er snødekket, men det er hvert fall størsteparten av Østlandet. Først var jeg lykkelig da regnet så smått gikk over til ørsmå snøfnugg på torsdag kveld, men så eskalerte det virkelig! På fredag snødde det enda litt mer, men i går dalte det titalls med centimeter snø! Jeg kikket ut på morgenen i går og så at noe av snøen hadde lagt seg, så kikket jeg bort i noen få minutter, og før jeg visste ordet av det hadde det lagt seg et tykt hvitt teppe på jordene her. Jeg ble så glad, åh! Det stoppet jo ikke akkurat heller, det snødde vel egentlig i hele går sammenhengende. Nå er det hvitt overalt, hvor en jeg ser, og jeg kan ikke unngå å smile av det… Det er først nå julesangene gir fullstendig mening. Det har virkelig gått i ett på julelista mi på Spotify de siste dagene, altså, hehe. Jeg kjenner liksom jeg får lyst til å kaste på meg vinterklær og leke i snøen – slik man gjorde da man var liten! Det gjenstår å se om den blir liggende da, eller om den blir slappsete og ekkel om noen få dager. Men akkurat nå, som snøen er så vakker og kler trærne så fint, liker jeg den svært godt!
 

Slik var altså starten på gårsdagen:

Etter typ. to minutter:

Og dette våknet jeg opp til i dag:

LYKKE

(Q) Har det kommet snø der dere bor?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg