stemning og festfaktor

Heihei!

I dag har egentlig dagen flydd unna. Gårsdagen også. I går var fine Hedda host for en veldig hyggelig fest, og det var så mange fine folk der. Jeg har ikke gjort noe sånn ‘supersosialt’ på veldig lenge, så gårsdagen var super! Vi storkoste oss, og stemningen var ikke til å klage på.. Vi fikk samlet flesteparten i jentegjengen vår, pluss noen flere, og holdt på til over midnatt. Sånt er bare utrolig koselig! Helene og jeg hadde avtalt en sleepover også, så vi dro hjem til henne etter at festen var over. Jeg ble der til litt utpå formiddagen i dag. Da jeg kom hjem tok det ikke så lang tid før jeg møtte avgårde igjen, for jeg skulle jobbe. Det var LHK-kamp i dag, og jeg hadde ansvaret for live-oppdateringen på nettet – ganske stressende da man må få med seg omtrent alt som skjer, men det gikk veldig bra, og mesteparten av tiden var det bare gøy! Nå er jeg hjemme igjen, og skal nyte lørdagskvelden hjemme under ett teppe og kanskje sette på en film. Kos dere videre i kveld!

 fine jentene mine!!

(Q) Har dere gjort noe koselig denne helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg