litt lengre helg

Hei!

I dag ha jeg faktisk vært hjemme en hel skoledag, men av fullstendig gyldig grunn. Vi har hatt prosjekt Peru-dag i dag, og derfor har jeg jobbet hjemmefra. Jeg dro til mamma tidlig i dag, og har vel egentlig fungert i mammarollen for en dag. Jeg har passet på Leah, og gjort slike mamma-ting. Trådte neste inn i den rollen, jeg synes jo det er så fryktelig koselig å ordne med Leah, og hun synes det er stas med meg. Så en hel dag til barnepass og en delvis mor-rolle har ikke gjort meg noe i det hele tatt! Vi har gått tur i den spisse høstlufta, og vi har hatt det så koselig. Nå er jeg tilbake hos pappa igjen, og senere i kveld skal jeg til Hedda sammen med resten av jentegjengen. Det gleder jeg meg veldig til! 🙂

(Q) Har dere operasjon dagsverk på denne tiden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg