november kom fort

Hei!

Andre november allerede?! Jeg tenkte liksom at jeg skulle nyte oktober, og trekke inn den spisse høstlufta, kose meg med tepper innendørs, se bladene falle. Jeg kan jo forsåvidt det nå også, men oktober er så veldig høst – hvis dere skjønner hva jeg mener. Men nå er det altså november, og det er to måneder – TO MÅNEDER – til vi er ved nyttår. Tiden har flydd forbi meg de siste ukene, og det har jeg sagt ganske tydelig ved flere anledninger.. Jeg har liksom ikke tid til alt jeg føler jeg vil gjøre. Kanskje jeg må dra meg litt i nakkeskinnet og prioritere enda bedre? De siste to månedene som er igjen av 2016 skal jeg prøve det.

Hittil i uken har det gått litt i ett, jeg har hatt to skoledager uten mål og mening, fordi programmet vi hovedsaklig skulle bruke, ikke funket. Da ble det to dager med improvisasjon, og jeg liker det best når timene er gjennomførte, og vi får litt ut av dem. Derfor har mandag og tirsdag vært ganske kjedelige for min del. Mandagen var jeg i Tønsberg en tur med Malin, og vi stakk innom Bubbletea (så klart..) og var på kafé. Det var superkoselig, og vi fikk gjort noe koselig ut av Halloween-dagen. For den ble ikke akkurat brukt til å ‘knaske og knepe’ rundt i gården.. I går var jeg tidligere ferdig, men dro til mamma for å være der frem til den tradisjonelle “tirsdagsmiddagen” hos farmor og farfar. Så jeg har egentlig hatt greit med tid, men likevel har jeg ikke fått til å gjøre alt jeg skal. Nei, nå er det stopp på klaging over tid, vi snakkes!

(Q) Flere som synes tiden flyr unna?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg