klagemenneske?

Heisann!

Ops, noen dager siden..? Om jeg trodde forrige uke var hektisk, vet jeg ikke hva denne har vært. Jeg er i mål med så godt som alt jeg skal, har et par småting igjen, men det er deilig å vite at det meste er under kontroll nå. Jeg har hatt mye jobb, i hele går, og etter skolen i dag. Onsdagen brukte jeg til familiemiddag hos stemormor- og stemorfaren min, som en slags bursdagsfeiring. Skolen har vært et eneste kjør, og jeg har måttet få noen utsettelser på oppgaver. Sånn er det i blant.. Jeg merket at nå går mye av tiden min til klaging over stress. Det jobber jeg virkelig med å redusere, virkelig. Er så lett å snu det negativt, og det er jeg nok dessverre litt for god på. Så nå ser jeg det positive i at jeg har gjort masse bra arbeid med skole denne uken, og jeg har søren meg jobba ganske bra med Østlands-Posten også. Faktisk produsert 3 artikler på to dager. Nå skal jeg gi meg en liten klapp på skuldra. Jeg hadde også kjøretime i dag, forresten. Nå går det bedre og bedre, er rart å tenke at jeg skal farte rundt i egen bil om rett over to måneder! I dag har min supre, flotte Maren bursdag! Hun, og Tilde, skal feires i morgen, og jeg gleder meg masse. Jeg har brukt en god del tid i dag på å finne de beste bildene til en facebook-gratulasjon (jeg er ikke den eneste som fortsatt lever for å lage kollasjer og videoer på Facebook når folk har bursdag??). Nå skal resten av kvelden brukes til å senke skuldrene og kanskje se en film eller noe sånt. Håper dere har en fin fredagskveld 🙂

(Q) Har dere også hektiske tider?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg