pust og pes

Heihei!

Noen dager siden sist, gitt.. Jeg hadde en veldig busy søndag med to familiebursdager på hver sin side av familien rett etter hverandre. Det var i grunn veldig koselig! I går jobbet jeg masse med media-arbeid. For øyeblikket er det en brosjyre om nettvett som er i produksjon, det er spennende, men krever mye jobbing. Så var jeg også i Tønsberg, og like etter det satt jeg på bussen til Bølgen kulturhus for å se på et show. Jeg laget en sak på det i ØP for litt siden, og ble satt opp på gjestelista, sånt er jo litt kult, hehe! Det var hovedsaklig et skyggeteater, men det var slettes ikke noe ‘vanlig’ skyggeteater, dette var i særklasse. Så var det også litt show og forestilling blandet med sang og band. Det var veldig kult og ikke minst imponerende å se hvordan de lage et så bra show med figurer, lys og skygger. Komiker og artist Hilde Louise Asbjørnsen var hovedkarakteren, og det gjorde virkelig en bra forestilling! Så dagen i går var greit sagt fullstappet, og det er først nå at jeg har kunnet sette av tid til blogg og annet fjas. Denne uken er ganske hektisk med innleveringer og skole, men jeg skal gjøre mitt beste for å strekke til også her på bloggen. Vi snakkes senere 🙂

(Q) Har dere mye som foregår for tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg