it does miracles

Heisann!

I går, rundt seks-tiden, dro Thea og jeg til Farris Bad her i Larvik for å være på kveldsspa. Hun har vært der en par ganger før, men dette var min første gang. Det er nesten litt rart i og med at vi faktisk kun bor en liten mil unna.. Da vi kom ned til selve spa’en fikk jeg nesten lit hakeslepp. Så himla vakkert! Det var mye forskjellig å velge mellom, og vi var vel innom det aller meste. Jeg elsker følelsen av å dampe halvt ihjel i saunaer og badstuer, så jeg hadde noen ubeskrivelig deilige timer der. Vi var også gale nok til å bade i sjøen, i Larviksfjorden. Det var vel noe sånt som 7/8 grader, men det var gøy, haha! Da vi kom hjem merket jeg at kroppen kjentes helt annerledes. Det gjør virkelig under å være på spa. Jeg ble trøtt, og la meg litt før midnatt. Så sov jeg faktisk helt til nå, og enda er jeg avslappet! Dette tror jeg nesten jeg trengte, altså.. Stor tommel opp fra meg!

(Q) Har dere vært på spa før?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg