dette var etterlengtet

Hei fine dere!

Denne uka har vært ganske hektisk om jeg skal være ærlig. Jeg har jobbet en god del med fotooppgaver til skolen, og gjort det så godt jeg har kunnet. Så har jeg også jobbet med tre saker på Østlands-Posten i går og i dag. Jeg dro dit etter jeg var ferdig på skolen for å gjøre ferdig to av artiklene jeg startet på i går. Dermed var tre stykke unnagjort. Det er deilig! Jeg var også på en ungdomsskole i nærheten for å intervjue en elev i forbindelse med et samfunnsfagprosjekt jeg har pågående om kultur – utrolig spennende! Så jeg har gjort litt av hvert, og kjenner på kroppen av det jammen meg er godt det er helg.. Det er jo bestandig deilig, men i dag var det en liten jubel inni meg da jeg kom hjem. Thea og jeg skal på Farris Bad etterpå, noe jeg gleder meg enormt masse til. Jeg har aldri vært der før, men nå skal vi kose oss på spa en rolig fredagskveld. Kan nesten se det for meg, det skal bli godt… Ha en fin fredag videre, god helg!

(Q) Har dere også hatt en slitsom uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg