MK studio portraits

Hei!

Bladde litt i bildene jeg har tatt på skolen tidligere, og fant ut at jeg tok ganske mange studiobilder på denne tiden av året, omtrent hele høsten, i fjor. Det er morsomt å se tilbake på sånt, jeg har nok blitt litt bedre på enkelte ting, men jeg skal ærlig si at jeg synes mye er veldig bra.. Jeg fant blant annet noen portrettbilder av meg selv, og kom på at jeg tror neppe jeg har delt disse på bloggen før. Jeg tar sjansen, og viser dere de nå. Ikke noe veldig spesielt, men jeg liker de egentlig litt, hehe 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg